طالبان افغانستان - Umwdzpmbt8lg8m : طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل.

طالبان افغانستان - Umwdzpmbt8lg8m : طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل.. حركة طالبان في أفغانستان تقول إنها أسرت كلبا تمتلكه القوات الأمريكية المتمركزة في بخش اول: آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. اشرف غنی دیگر تنها در پایتخت قدرت را به دست دارد و مهم ترین. از دیدگاه ایران، طالبانِ افغانستان متفاوت با طالبانِ پاکستان و نیرویی مخالف حضور نیروهایی خارجی است. صلح افغانستان ، آیا مذهب حنفی مشکل اصلی مذاکره صلح با طالبان است؟

به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. گروه طالبان مدعی شدند که شهرهای قندهار و لشکرگاه مرکز استان هلمند به تصرف آن‌ها درآمده است و نیروهای دولتی از این شهرها عقب نشینی کردند. طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل. نیروهای طالبان پس از آنکه در ۱۰ روز اخیر حملات خود را در مرکز ولایت‌های افغانستان تشدید کردند هم اکنون وارد برخی از نیروهای طالبان به ارگ ریاست جمهوری افغانستان وارد شده اند. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند.

طالبان تدعي السيطرة على 85 من أفغانستان بعد مكاسب سريعة أخبار طالبان Netienews Com
طالبان تدعي السيطرة على 85 من أفغانستان بعد مكاسب سريعة أخبار طالبان Netienews Com from netienews.com
اس وقت تک افغانستان کے شمال مشرق میں واقع مزارِ شریف پر شمالی اتحاد کا کنٹرول تھا اور قبائلی جنگجوؤں کا یہ اتحاد طالبان کی شدید مخالفت کرتا تھا۔ آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. بیانیه‌ طالبان خطاب به ملت افغانستان و همسایگان. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. افزایش تلفات کودکان در کشور؛ در شش ماه ۴۰۰ کودک جان باخته اند. سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است. طالبان در اولین پیام خود از این تلویزیون خطاب به مردم افغانستان اعلام کرده است که طالبان پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به فرار رئیس‌جمهور و مقامات افغانستان و. افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد.

افغانستان و پیشروی طالبان، موضوع بحث اشرف غنی و اردوغان.

افزایش تلفات کودکان در کشور؛ در شش ماه ۴۰۰ کودک جان باخته اند. پترائوس گفت که پیشرفت‌های طالبان نشان داد که تصمیم برای خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان یک. نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. جنجگویان طالبان وارد ارگ ریاست جمهوری افغانستان شدند. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. حركة طالبان في أفغانستان تقول إنها أسرت كلبا تمتلكه القوات الأمريكية المتمركزة في بخش اول: سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است. در شش ماه گذشته حدود ۶۰۰۰ هزار تن در جنگ معلول شده اند و شماری از کودکان برای درمان روزانه به. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. ترس آمریکا از اسناد موجود در سفارتش در کابل/ واشنگتن خواستار امحا مدارک موجود شد. افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند.

افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. ترس آمریکا از اسناد موجود در سفارتش در کابل/ واشنگتن خواستار امحا مدارک موجود شد. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. پیشروی بیشتر طالبان در افغانستان. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت.

أفغانستان طالبان تسيطر على عاصمة إقليم نيمروز
أفغانستان طالبان تسيطر على عاصمة إقليم نيمروز from vid.alarabiya.net
سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است. به گزارش شفقناافغانستان، ویدیویی به نشر رسیده است که جنگجویان گروه طالبان وارد. اس وقت تک افغانستان کے شمال مشرق میں واقع مزارِ شریف پر شمالی اتحاد کا کنٹرول تھا اور قبائلی جنگجوؤں کا یہ اتحاد طالبان کی شدید مخالفت کرتا تھا۔ در شش ماه گذشته حدود ۶۰۰۰ هزار تن در جنگ معلول شده اند و شماری از کودکان برای درمان روزانه به. افغانستان میں طالبان کی پیش قدمی کا سلسلہ تیزی سے جاری ہے اور اب طالبان نے ملک سہیل شاہین کا کہنا تھا کہ اسلامی امارات افغانستان کے دروازے کرپٹ کابل انتظامیہ کے. اشرف غنی دیگر تنها در پایتخت قدرت را به دست دارد و مهم ترین. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. گروه طالبان مدعی شدند که شهرهای قندهار و لشکرگاه مرکز استان هلمند به تصرف آن‌ها درآمده است و نیروهای دولتی از این شهرها عقب نشینی کردند.

به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن.

سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است. ترس آمریکا از اسناد موجود در سفارتش در کابل/ واشنگتن خواستار امحا مدارک موجود شد. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از او حاضر نشد در مورد مذاکرات احتمالی میان طالبان و دولت افغانستان اظهارنظر کند. چهره ‎های سرشناس جهان که قربانی کرونا دیدار مقامات آمریکایی با طالبان برای توقف جنگ در افغانستان/ برگزاری رزمایش هوایی میان. پترائوس گفت که پیشرفت‌های طالبان نشان داد که تصمیم برای خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان یک. نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. در شش ماه گذشته حدود ۶۰۰۰ هزار تن در جنگ معلول شده اند و شماری از کودکان برای درمان روزانه به. جنجگویان طالبان وارد ارگ ریاست جمهوری افغانستان شدند. افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. گروه طالبان مدعی شدند که شهرهای قندهار و لشکرگاه مرکز استان هلمند به تصرف آن‌ها درآمده است و نیروهای دولتی از این شهرها عقب نشینی کردند. اس وقت تک افغانستان کے شمال مشرق میں واقع مزارِ شریف پر شمالی اتحاد کا کنٹرول تھا اور قبائلی جنگجوؤں کا یہ اتحاد طالبان کی شدید مخالفت کرتا تھا۔ افغانستان و پیشروی طالبان، موضوع بحث اشرف غنی و اردوغان.

افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای. فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو. جنجگویان طالبان وارد ارگ ریاست جمهوری افغانستان شدند.

9tgaat5 4x9i0m
9tgaat5 4x9i0m from media.almayadeen.net
یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای. افزایش تلفات کودکان در کشور؛ در شش ماه ۴۰۰ کودک جان باخته اند. گروه طالبان مدعی شدند که شهرهای قندهار و لشکرگاه مرکز استان هلمند به تصرف آن‌ها درآمده است و نیروهای دولتی از این شهرها عقب نشینی کردند. نیروهای طالبان پس از آنکه در ۱۰ روز اخیر حملات خود را در مرکز ولایت‌های افغانستان تشدید کردند هم اکنون وارد برخی از نیروهای طالبان به ارگ ریاست جمهوری افغانستان وارد شده اند. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت. نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. پیشروی بیشتر طالبان در افغانستان. صلح افغانستان ، آیا مذهب حنفی مشکل اصلی مذاکره صلح با طالبان است؟

حركة طالبان في أفغانستان تقول إنها أسرت كلبا تمتلكه القوات الأمريكية المتمركزة في بخش اول:

اشرف غنی دیگر تنها در پایتخت قدرت را به دست دارد و مهم ترین. صلح افغانستان ، آیا مذهب حنفی مشکل اصلی مذاکره صلح با طالبان است؟ اس وقت تک افغانستان کے شمال مشرق میں واقع مزارِ شریف پر شمالی اتحاد کا کنٹرول تھا اور قبائلی جنگجوؤں کا یہ اتحاد طالبان کی شدید مخالفت کرتا تھا۔ طالبان این تجهیزات را که شامل خودروهای زرهی ضد مین، پهپاد و نفربر است در فرودگاه قندوز ضبط کردند. پیشروی بیشتر طالبان در افغانستان. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است. گروه طالبان مدعی شدند که شهرهای قندهار و لشکرگاه مرکز استان هلمند به تصرف آن‌ها درآمده است و نیروهای دولتی از این شهرها عقب نشینی کردند. افغانستان میں طالبان کی پیش قدمی کا سلسلہ تیزی سے جاری ہے اور اب طالبان نے ملک سہیل شاہین کا کہنا تھا کہ اسلامی امارات افغانستان کے دروازے کرپٹ کابل انتظامیہ کے. طالبان ۵ ولایت دیگر افغانستان را تصرف کرد. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل.

Posting Komentar

0 Komentar